Szkolenie RODO w e-commerce– czy warto się zapisać?

Rok 2018 zostanie zapamiętany między innymi przez wprowadzenie w życie przepisów RODO. Dyrektywa unijna dotycząca ochroną danych osobowych okazała się powodem ogromnego bałaganu w rozmaitych sektorach. Jej skutki odczuły zarówno instytucje publiczne (gabinety medyczne, urzędy oraz szkoły), jak i firmy z sektora prywatnego. Mowa tu zwłaszcza o sklepach internetowych, a także podmiotach wykonujących dla nich przeróżne usługi. Aby ustrzec się zagrożeń związanych ze złym zarządzaniem danymi, ich pracownicy winni wziąć udział w szkoleniu RODO.
Szkolenie RODO w e-commerce – dlaczego to się opłaca?
Szkolenia RODO to jedna z najlepszych metod na to, aby uzyskać pewność, że dane osobowe kupujących w Twoim sklepie będą poprawnie przechowywane, a Tobie nie będą zagrażać kary przytoczone w prawie unijnym. Dogłębne szkolenie z RODO w e-commerce umożliwi nam dostrojenie pracy sklepu internetowego do obecnych reguł. W ciągu kursu partycypanci dowiadują się również, jak rozwiązywać częste problemy, na które w swojej pracy natrafiają ADO, czyli administratorzy danych osobowych.
Szkolenie RODO w branży e-commerce – case studies i prelekcje
Szkolenia RODO nie pochłaniają wielu dni – na ogół wszelką wiedzę można przekazać podczas jednego spotkania. Od ich uczestników nie wymaga się rozległego doświadczenia – wystarczająca będzie jedynie elementarna wiedza z obszaru ochrony danych osobowych. Kurs jest rozdzielony na kilka bloków, w ramach których odbywają się prezentacje multimedialne, wykłady ekspertów i omówienia case studies. W trakcie szkoleń RODO w e-commerce jest też chwila na dyskusje, podczas których prowadzący odpowiadają na zapytania uczestników, rozwiewają ich wątpliwości i tym sposobem pomagają im przyswoić zdobytą wiedzę.