Co się dzieje, gdy strona ma filtr ręczny Google?

Czym są filtry i bany Google?
Filtry i bany Google są karami nakładanymi na twórców stron, którzy łamią zasady stworzone przez Google. Najprostsze rozróżnienie filtrów to filtry ręczne – nakładane przez pracowników Google i filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeśli podczas pozycjonowania strony pamiętasz o wszystkich wytycznych , nie musisz martwić się o filtry Google.
Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?
Najczęściej spotykanymi konsekwencjami filtrów Google jest spadek strony w wynikach wyszukiwania. Strony, które w widoczny sposób łamią zasady Google mogą zostać nawet zupełnie wyczyszczone z ich wyników. Filtry ręczne od Google nakładane są zazwyczaj na miesiąc, a filtry algorytmiczne do chwili, gdy strona będzie zaakceptowana przez roboty sieciowe. Oczywiście także , gdy mowa jest o filtrze ręcznym, warunkiem nieprzedłużenia kary jest dostosowanie strony do wytycznych. Przeważnie spotkać możemy się się z filtrami Google nie pozwalającymi na osiągnięcie korzystnych wyników w wyszukiwarce lub znacząco obniżającymi dotychczas uzyskiwane pozycje.