Nadruki na torbach – pomysł na praktyczny gadżet reklamowy

Przed właścicielami marek, którzy organizują promocję lub jadą na targi, nieraz pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Powinien on przecież nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale również stanowić dla nich pewną wartość, aby regularnie z niego korzystali i w ten sposób wytworzyli przywiązanie do marki. Takim gadżetem są właśnie torby z nadrukiem.
Torby z logo – warianty
Sprawdzając ofertę firm zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych szybko dostrzeżemy, że pod frazą “torba” pojawia się wiele produktów. Są to głównie torby na zakupy – bardzo praktyczny i zapewne najpopularniejszy gadżet reklamowy. Nadruk nazwy akcji czy logotypu na bawełnianych, płóciennych oraz jutowych torbach na ramię zawsze świetnie się prezentuje, a jednocześnie jest na tyle trwały, aby przez długi czas zachować się na materiale. Innym atutem tych toreb jest ich koszt. W zależności od wielkości zamówienia i typu torby, cena w większości wypadków zaczyna się od paru złotych za jedną sztukę. Logotypy nanosi także na torbach sportowych, podróżnych czy na notebooka. Są to akcesoria, które docenią m.in organizatorzy popularnych konferencji oraz wykładów. Oczywiście, cena produktów tego typu i nadruku na nich jest już znacznie wyższa – sięga nawet do kilkudziesięciu złotych.
Gdzie opłaca się złożyć zamówienie na torby z nadrukiem?
Firmy prowadzące akcje promocyjne najczęściej zlecają jednoczesne wykonanie kilku rodzajów gadżetów. Winny zatem szukać hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze przynajmniej kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równolegle z torbami z logo firmy warto zlecić np. nadruk na koszulkach, ręcznikach czy innych przydatnych artykułach z tkaniny lub dodać do zlecenia o standardowe gadżety reklamowe, jak ołówki, smycze i długopisy, które wciąż cieszą się zainteresowaniem klientów.