Szykujesz dużą akcję promocyjną? Zamów smycze i breloki reklamowe

Praca nad wizerunkiem firmy to delikatne zadanie, opierające się na działaniach obejmujących rozmaite dziedziny. Jedną z nich jest niewątpliwie wykorzystanie gadżetów promocyjnych mających wywołać asocjacje z daną firmą. Te gadżety z logotypem muszą być przede wszystkim praktyczne – wówczas osoby nimi obdarowane będą używać ich częściej i dzięki temu będą pozytywnie kojarzyć daną markę. Z tej przyczyny firmy wybierające tę metodę reklamy najchętniej zamawiają takie gadżety jak zeszyty, kubki bądź portfele. Sporym powodzeniem cieszą się także smycze oraz breloki z własnym nadrukiem. Czy warto je kupić? Jak najlepiej je wykorzystać?

Smycze reklamowe. Czemu opłaca się je zamówić?

Źródła popularności smyczy i breloków z logo nie musimy długo szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów wykorzystywanych w promocji przesądzają w głównej mierze ich niska cena produkcji, nie przekraczająca zwykle kilku polskich złotych za jedną sztukę. To powoduje, że bez narażania firmy na astronomiczne wydatki, można zamówić ich dużą ilość. Ma to niemałe znaczenie dla przedsiębiorstw planujących większe działania marketingowe, polegające m.in na przekazywaniu gadżetów sporej grupie osób, na przykład klientom sklepu bądź gościom firmowego stoiska w trakcie targów. Smycze z logo są również nieraz kupowane przez korporacje dla zatrudnionych w nich pracowników – umożliwiają komfortowe noszenie kart służących do otwierania drzwi oraz identyfikatorów.

Breloki z logo – użyteczne gadżety

A co z brelokami? Najważniejsza przyczyną, dlaczego przedsiębiorcy chętnie wybierają breloki z własnym nadrukiem jest ich potężna duże zróżnicowanie. Wśród nich są zarówno te służące jako ozdoba do kluczy, jak i breloki o wysokiej użyteczności, jak np. miarki, latarki oraz otwieracze do butelek.