Google Partner – doświadczenie w strategiach AdWords

Google Partner - z pełną ofertą zapoznasz się na tej stronie

Google AdWords jest jedną z najskuteczniejszych technik umożliwiających reklamę w sieci. Polega na wyświetleniu internautom płatnych linków o treści dopasowanej do danego wyszukiwania i może zwiększyć sprzedaż aż o ponad połowę, jeśli kampania AdWords zostanie odpowiednio zorganizowana. Na przekór temu, co sądzi wielu czytelników, zaplanowanie wydajnej strategii AdWords to rzecz dla sprawdzonych specjalistów i bez właściwych umiejętności okaże się prawie niemożliwe. Warto więc zlecić to zaufanej agencji SEO. Jak ją znaleźć? Nie będzie to trudne – musimy tylko sprawdzić, czy dana firma uzyskała certyfikat Google Partner.

Tytuł Google Partner

Google Partner to system, który sieciowy gigant przygotował, by zagwarantować klientom zamawiającym AdWords fachową obsługę. Polega on na udzielaniu agencjom SEO odpowiednich wskazówek, z którymi są one w stanie stworzyć bardziej efektywne kampanie dla swoich klientów. Żeby firma zdobyła tytuł Google Partner, jej współpracownicy muszą posiadać certyfikaty Google AdWords, a ona sama musi wykazać biegłość w kierowaniu budżetami kampanii. Google nadaje tytuł Google Partner firmie SEO jedynie po dokładnym jej sprawdzeniu. Co więc oznacza on dla zamawiających?

Co oznacza certyfikat Google Partner?

Tytuł Google Partner świadczy o tym, że specjaliści z danej firmy posiadają kwalifikacje, które pozwalają na dobór odpowiednich metod podczas zarządzania kampanią. Poprzez Google Partner otrzymujemy również pewność, iż firma, z którą nawiążemy współpracę, ma dostęp do różnych nowości wprowadzanych przez internetowy koncern, a jej pracownicy biorą udział w kluczowych szkoleniach prowadzonych przez Google, a także mają możliwość skorzystania z jego pomocy technicznej.

Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]