Krótko o pozycjonowaniu

Chcesz sprawdzić, komu zlecić pozycjonowanie stron Kraków? Nie zwlekaj! Koniecznie wejdź na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Funkcjonują trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego typu najistotniejsze jest dodanie do frazy nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę z reguły:
– miasto (np. “weterynarz Kraków”)
– dzielnicę (“sklep obuwniczy Mokotów”)
– państwo (“hotele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w przypadku przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów zamieszkujących w konkretnym regionie. Ta metoda pozycjonowania jest wykorzystywana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na reklamę i nie może walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, np. zamiast “restauracja hiszpańska“, to “restauracja hiszpańska Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Dalszy rodzaj pozycjonowania to trafne i wypróbowane rozwiązanie dla posiadaczy niewielkich budżetów na reklamę. Dzięki odpowiedniemu dobraniu fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale też koszty reklamy w Google Ads znacznie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także dużo mniejszą konkurencję. Istotne jest też to, iż coraz popularniejszy jest trend wpisywania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– smartfon Samsung Galaxy A50 niebieski,
– buty sportowe Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 3 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne w szczególności dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę artykułów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Tłusty Czwartek, Dzień Matki lub koncert popularnego zespołu. Ten rodzaj pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeśli popularna w danym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta z należytym wyprzedzeniem. Zwykle pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. W większości wypadków należy zainicjować je na 2-3 miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie uzupełnioną treść strony.
Dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]