Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow odnajdziesz więcej szczegółów o tym, jak zatrudnić agencję SEO.

Jeśli masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna na samym topie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, że w dzisiejszych czasach widoczność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak więc znaleźć solidną firmę SEO? Należy wsłuchać się w wskazówki ekspertów.

Jak znaleźć dobrą agencję SEO? Google nakręciło o tym film

Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, powstała i cały czas rozkwita zasadniczo wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo istnienia innych opcji, jak między innymi Baidu, Yandex czy Yahoo, wciąż kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w internecie, powinien zapracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest silna, zazwyczaj jest to nieosiągalne bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja SEO jest czymś zupełnie nowym, i udostępniło krótki film o tym, jak wybrać dobrą firmę SEO.

Cechy solidnej firmy SEO zdaniem Google

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, w kolejnych punktach objaśnia, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • umiejętność estymacji budżetu i czasu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej i praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • stały monitoring kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje również, że solidna agencja SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, nieraz dającym widoczne rezultaty zwykle po kilku miesiącach pracy.