Twojej firmy nie stać na dział PR? Wynajmij zewnętrzną agencję reklamową

Wszystko, czego warto dowiedzieć się o Kraków agencja reklamowa, uzyskasz na k-myk.pl

Gdy posiada się firmę, niezależnie czy zajmujemy się sprzedażą, świadczeniem usług czy produkcją, działania marketingowe winny być istotnym elementem podnoszenia jej rozpoznawalności. Duże przedsiębiorstwa oraz korporacje stać na utworzenie i utrzymanie własnych wydziałów ds. marketingu, tymczasem mniejsze firmy, które rzadko decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci w promocji

Agencja reklamowa to ekipa twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (animacje i klipy viralowe, prowadzenie kont social media), jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą zamówić przygotowanie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo użyte podczas tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, stoisk targowych, folderów lub kalendarzy. Agencja marketingowa przygotuje także atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę www firmy, jak również opracuje strategię interakcji z klientami poprzez popularne media społecznościowe, takie jak Twitter, Facebook czy Instagram.

Do kogo kierowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest zwłaszcza do firm, które nie posiadają swojego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji w wielu przypadkach polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie zespołowi zajmującemu się promocją. Jeśli zatem nie ma on praktyki w organizacji spotkań z klientami, sympozjów czy targów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, takie zadania może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona też posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie wykwalifikowanej oraz zgranej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie programu kursów albo zorganizowanie imprezy integracyjnej. Na rynku funkcjonują tysiące agencji reklamowych, warto jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do szerokiego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszystkich działań reklamowych jednej agencjii dzięki temu większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.

Dane teleadresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]