Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są przydatne w każdej firmie zajmującej się handlem. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego lub też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas targów i podobnych wydarzeń, a prócz tego, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, używa się ich np. do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach czy w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilon handlowy – jak wybrać?

Producenci sprzedają różne rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z dwóch grup – pawilonów namiotowych lub ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są również od nich znacznie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kiosków, portierni lub kas biletowych.

Pawilon handlowy – kiedy warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje odznaczają się znaczną wytrzymałością, będąca rezultatem użycia do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są szkielety, jak i powłoki, są odporne na trudne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą należycie konserwowane, posłużą wiele lat – nawet przy częstej eksploatacji.