Sprzedaż central telefonicznych

Liderami na rynku centralek telefonicznych są Panasonic, Slican i Platan, które mają bardzo duże doświadczenie w produkcji centrali telefonicznych oraz szeroki wybór modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swojej firmie.
Centrale telefoniczne – jaka jest ich rola?
Centralka telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić więcej czasu osób dzwoniących, uprościć pracę przedsiębiorstwa oraz w wielkim stopniu zmniejszyć ponoszone koszty użytkowania. Każda centralka telefoniczna umożliwia przełączanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w firmie bez żadnych kosztów (w obrębie centrali) oraz dyskryminację rozmów wychodzących polegających na odłączeniu wyjść na rozmowy miastowe, międzymiastowe i komórkowe. Centralka pozwala na przyznanie każdemu abonentowi wewnętrznego numeru dozwolonego, który zezwala na wykonywanie rozmów zewnętrznych. Posiada również możliwość gromadzenia danych, które zostają zapisane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość sprawdzenia takich parametrów jak numer zewnętrzny i wewnętrzny, godzina rozmowy oraz przybliżony koszt.